طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

بهبود عملکرد پیمانکاران

برای پروژه های ساختمانی ، کارفرما جهت تسهیل و انجام کار بصورت اصولی ، قراردادی را با عنوان مدیریت پیمانکاری با طرف مقابل که می تواند یک شخص و یا یک مجموعه باشد ، منعقد می کند. از مزایای انعقاد این پیمان نامه می توان به انجام اصولی و حرفه ای هر بخش از پروژه توسط متخصص همان بخش که به وسیله مدیر اصلی پیمانکاران بکار گرفته شده ، تسریع روند اجرای پروژه ، به حداقل رسیدن اختلاف نظر در اجرای به دلیل وجود مدیریت در هماهنگ سازی بخش های مختلف و بهره برداری مناسب اشاره کرد.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:43

جایگزین مناسب اسکلت فلزی

در گذشته در امر ساخت و ساز بیشتر شاهد این بودیم که از تیرآهن و اسکلت فلزی جهت اجرای پروژه استفاده می شد. اما امروزه اسکلت های بتنی توانسته اند تا گزینه ای مناسب و ایده آل به حساب آیند. این مدل از اسکلت ها نسبت به فلزی دارای مزایا و معایبی می باشند. از جمله مزایای آن می توان به استحکام و مقاومت بسیار بالا ، هزینه کمتر جهت اجرا و امکان ساخت بصورت مرحله ای اشاره کرد. در قرارداد اسکلت بتنی به مواردی نظیر میزان مساحت هر طبقه ، تعداد طبقات ساختمان ، میزان مصالحی که می بایست بکار گرفته شود و دستمزد اجرای آن توسط کارگران توجه کنید.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:28

پارکت های نسل جدید

مدتی است که استفاده از لمینت های کف در دکوراسیون داخلی ساختمان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. لمینیت نسب به سنگ و سرامیک زیبایی بیشتری دارند. از نمونه های بسیار با کیفیت این کفپوش ها می توان به ایزوفام اشاره کرد. پارکت ایزوفام از مواد درجه یک ساخته می شود و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و ضربه از خود نشان می دهد. بر روی لمینت ها طرح هایی از چوب کار شده است. تنوع در طرح و رنگ از دیگر ویژگی های این کفپوش می باشد. این محصول براحتی نصب می شود و بلافاصله قابل استفاده است. برای نظافت کردن نیز تنها با یک دستمال مرطوب امکان تمیز کردن لمینت وجود خواهد داشت. مکان هایی نظیر شرکت ها و ادارات که میزان تردد بسیار است، بدون نگرانی بابت سائیدگی و خراب شدن می توانند از لمینت ها استفاده کنند.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:18